Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 276
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Szczebrzeszynie
Nazwa: Zarządzenie nr 19.2024 Burmistrza Szczebrzeszyna z dnia 15 stycznia 2024 roku w sprawie powołania Komisji odbioru zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 110372L Wielącza Kolonia”
Numer: 19
Typ: Burmistrza Szczebrzeszyna
Osoba, która wytworzyła informację: Mateusz Gonera
Osoba, która udostępnia informację: Henryk Matej - Burmistrz Szczebrzeszyna
Data wytworzenia informacji: 16.01.2024
Data udostępnienia informacji: 16.01.2024 13:25:59
Data ostatniej aktualizacji: 16.01.2024 13:25:09
Rejestr zmian